Fastighetsservice

Underhåll av fastigheten sköts av både medlemmar och extern fastighetsförvaltare.

Föreningen anlitar extern leverantör för fastighetsskötsel vid behov. För närvarande är vi anknutna till Nabo som kontaktas för frågor och underhåll i och runt våra byggnader.

För enklare åtgärder och proaktivt underhåll har vi en egen servicegrupp bestående av medlemmar som turas om att ha jour och regelbundet genomföra rondering i förebyggande syfte. Detta innefattar byte av trasiga glödlampor och stopp i sopkarusellen, men även snöskottning och halkbekämpning vintertid.

Om du uppmärksammar ett fel eller underhållsbehov i fastigheten ska du mejla styrelsen på bfkarlberg@hotmail.com så tar styrelsen ärendet vidare till rätt instans.